Zákaznická podpora:e-shop@worknow.cz
Měna
CZK

Průvodce reklamací

Pokud jste zjistili na zboží od nás nějakou závadu, či se závada projevila po nějaké době užívání, máte možnost ho u nás reklamovat – ze zákona do 2 let od zakoupení. Některé zboží má prodlouženou záruční dobu na 3 nebo 5 let, tuto informaci naleznete v přiložených dokumentech v balení.

Jak reklamovat nefunkční zboží?

Zboží Vám dorazilo v pořádku, ale nepracuje správně? Nebo vám po čase přestalo fungovat úplně? Přestože si na kvalitě zboží naši výrobci zakládají, může se to stát.

Pokud je zboží ještě v zákonné záruce, můžete ho samozřejmě reklamovat. V takovém případě ho pečlivě zabalte (balení nemusí být původní), a pošlete ho na adresu: M.A.C. Distribution s.r.o., Jezernice 275, 751 31 Jezernice

Co mám zabalit do zásilky?

Než krabici zalepíte, ujistěte se prosím, že obsahuje:

  • Vadné zboží (kompletní, včetně všech součástek)
  • Kopii faktury nebo číslo objednávky (najdete v e-mailu se shrnutím objednávky)
  • Formulář pro uplatnění reklamace (který popisuje závadu nebo vzniklý problém) s uvedeným číslem Vašeho bankovního účtu pro případné vrácení peněz

Bez těchto náležitostí nemůžeme reklamaci vyřídit. Jestliže neznáte číslo objednávky nebo faktury, pomůžeme Vám na e-mailu e-shop@worknow.cz nebo na telefonu +420 737 208 421.

 Formulář pro uplatnění reklamace

Ze zákona máme na vyřízení reklamace až 30 dní, snažíme se však všechny reklamace vyřešit co nejdříve. O výsledcích reklamačního řízení Vás budeme informovat e-mailem (proto ho nezapomeňte uvést ve formuláři).

M.A.C. Distribution s.r.o. má právo zamítnout reklamaci zboží v případech, kdy reklamované zboží a/nebo jeho součásti jsou znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení.

V případě oprávněné reklamace Vám proplatíme jak cenu zboží v plné výši, tak poštovné. Vždy prosím vyčkejte, až od nás přijde potvrzení o uznání reklamace. Poté nám napište na e-shop@worknow.cz stručnou žádost o vrácení peněz za dopravu, ve které uveďte kopii podacího lístku a opět Vaše číslo bankovního účtu.

Jak postupovat, když Vám zboží dorazilo poškozené?

Jestliže Vám kurýr doručuje zboží v očividně poškozené krabici, nepřebírejte jej a sepište s kurýrem reklamaci zásilky na místě. Pokud není zásilka očividně poškozená a Vy následně shledáte, že zboží nefunguje, postupujte stejně jako u reklamace.

Jak postupovat, když vám dorazilo jiné zboží, než jste si objednali?

Prosíme, nejprve si zkontrolujte fakturu se shrnutím objednávky (v e-mailu). Pokud zboží nesedí, zřejmě došlo k záměně v naší expedici.

Napište nám o tom prosím na e-mail e-shop@worknow.cz. Uveďte hlavně číslo objednávky a jaké zboží v balíku chybí. Nedoručené zboží Vám co nejdříve odešleme.