Průvodce reklamací

Pokud jste zjistili na zboží od nás nějakou závadu, či se závada projevila po nějaké době užívání, máte možnost ho u nás reklamovat – ze zákona do 2 let od zakoupení. Některé zboží má prodlouženou záruční dobu na 3 nebo 5 let, tuto informaci naleznete v přiložených dokumentech v balení.

Jak reklamovat nefunkční zboží?

Zboží Vám dorazilo v pořádku, ale nepracuje správně? Nebo vám po čase přestalo fungovat úplně? Přestože si na kvalitě zboží naši výrobci zakládají, může se to stát.

Pokud je zboží ještě v zákonné záruce, můžete ho samozřejmě reklamovat. V takovém případě ho pečlivě zabalte (balení nemusí být původní), a pošlete ho na adresu: M.A.C. Distribution s.r.o., Jezernice 275, 751 31 Jezernice

Co mám zabalit do zásilky?

Než krabici zalepíte, ujistěte se prosím, že obsahuje:

  • Vadné zboží (kompletní, včetně všech součástek)
  • Kopii faktury nebo číslo objednávky (najdete v e-mailu se shrnutím objednávky)
  • Formulář pro uplatnění reklamace (který popisuje závadu nebo vzniklý problém) s uvedeným číslem Vašeho bankovního účtu pro případné vrácení peněz

Bez těchto náležitostí nemůžeme reklamaci vyřídit. Jestliže neznáte číslo objednávky nebo faktury, pomůžeme Vám na e-mailu e-shop@worknow.cz nebo na telefonu +420 737 208 421.

 Formulář pro uplatnění reklamace

Ze zákona máme na vyřízení reklamace až 30 dní, snažíme se však všechny reklamace vyřešit co nejdříve. O výsledcích reklamačního řízení Vás budeme informovat e-mailem (proto ho nezapomeňte uvést ve formuláři).

M.A.C. Distribution s.r.o. má právo zamítnout reklamaci zboží v případech, kdy reklamované zboží a/nebo jeho součásti jsou znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení.

V případě oprávněné reklamace Vám proplatíme jak cenu zboží v plné výši, tak poštovné. Vždy prosím vyčkejte, až od nás přijde potvrzení o uznání reklamace. Poté nám napište na e-shop@worknow.cz stručnou žádost o vrácení peněz za dopravu, ve které uveďte kopii podacího lístku a opět Vaše číslo bankovního účtu.

Jak postupovat, když Vám zboží dorazilo poškozené?

Jestliže Vám kurýr doručuje zboží v očividně poškozené krabici, nepřebírejte jej a sepište s kurýrem reklamaci zásilky na místě. Pokud není zásilka očividně poškozená a Vy následně shledáte, že zboží nefunguje, postupujte stejně jako u reklamace.

Jak postupovat, když vám dorazilo jiné zboží, než jste si objednali?

Prosíme, nejprve si zkontrolujte fakturu se shrnutím objednávky (v e-mailu). Pokud zboží nesedí, zřejmě došlo k záměně v naší expedici.

Napište nám o tom prosím na e-mail e-shop@worknow.cz. Uveďte hlavně číslo objednávky a jaké zboží v balíku chybí. Nedoručené zboží Vám co nejdříve odešleme.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení