Zákaznická podpora:+420 734 208 288e-shop@worknow.cz
Měna
CZK

Průvodce reklamací

Pokud jste zjistili na zboží od nás nějakou závadu, či se závada projevila po nějaké době užívání, máte možnost ho u nás reklamovat – ze zákona do 2 let od zakoupení. Některé zboží má prodlouženou záruční dobu na 3 nebo 5 let, tuto informaci naleznete v přiložených dokumentech v balení.

Jak reklamovat nefunkční zboží?

Zboží Vám dorazilo v pořádku, ale nepracuje správně? Nebo vám po čase přestalo fungovat úplně? Přestože si na kvalitě zboží naši výrobci zakládají, může se to stát.

Pokud je zboží ještě v zákonné záruce, můžete ho samozřejmě reklamovat. V takovém případě nás prosím dopředu informujte e-mailem na e-shop@worknow.cz. Vygenerujeme pro Vás unikátní kód pro zaslání zpětné zásilky. Stačí, abyste nahlásili tento kód při podání na jednom z podacích míst Zásilkovny. Obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá Vám potvrzení o převzetí zásilky. Tímto způsobem nejrychleji a bez výdajů zašlete reklamovaný balíček zpět k nám.

Co mám zabalit do zásilky?

Než krabici zalepíte, ujistěte se prosím, že obsahuje:

  • Vadné zboží (kompletní, včetně všech součástek)
  • Formulář pro uplatnění reklamace (který popisuje závadu nebo vzniklý problém) s uvedeným číslem Vašeho bankovního účtu pro případné vrácení peněz
  • Kopii faktury nebo číslo objednávky (najdete v e-mailu se shrnutím objednávky)

Bez těchto náležitostí nemůžeme reklamaci vyřídit. Jestliže neznáte číslo objednávky nebo faktury, pomůžeme Vám na e-mailu e-shop@worknow.cz nebo na telefonu +420 734 208 288.

 Formulář pro uplatnění reklamace

Ze zákona máme na vyřízení reklamace až 30 dní, snažíme se však všechny reklamace vyřešit co nejdříve. O výsledcích reklamačního řízení Vás budeme informovat e-mailem (proto ho nezapomeňte uvést ve formuláři).

M.A.C. Distribution s.r.o. má právo zamítnout reklamaci zboží v případech, kdy reklamované zboží a/nebo jeho součásti jsou znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení.

V případě oprávněné reklamace Vám proplatíme jak cenu zboží v plné výši, tak poštovné. Vždy prosím vyčkejte, až od nás přijde potvrzení o uznání reklamace

Jak postupovat, když Vám zboží dorazilo poškozené?

Jestliže Vám kurýr doručuje zboží v očividně poškozené krabici, nepřebírejte jej a sepište s kurýrem reklamaci zásilky na místě, případně spolu s kurýrem krabici otevřete a zjistěte, jak je na tom obsah zásilky.

Pokud není zásilka očividně poškozená a Vy následně shledáte, že zboží není v pořádku či nefunguje, postupujte stejně jako u reklamace.

Jak postupovat, když vám dorazilo jiné zboží, než jste si objednali?

Prosíme, nejprve si zkontrolujte fakturu se shrnutím objednávky (v e-mailu). Pokud zboží nesedí, zřejmě došlo k záměně na našem logistickém centru. Tato chyba se stává velice zřídka, používáme skenování čárových kódů a kamery.

Pokud se tak přece jen stalo, napište nám o tom prosím na e-mail e-shop@worknow.cz. Uveďte číslo objednávky a jaké zboží v balíku chybí. Nedoručené zboží Vám co nejdříve odešleme nebo Vám za něj vrátíme peníze.